ח"כ ואטורי: "לא היו מקובלים עלי דבריו של כסיף"

אייל ראובן No Comments on ח"כ ואטורי: "לא היו מקובלים עלי דבריו של כסיף"

סגן יו"ר הכנסת ח"כ ניסים ואטורי לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "ביקשתי לדון בסיפור הזה בוועדת האתיקה של הכנסת. אין מצב שבן אדם ידבר כך במליאה, ויהיו שאלות וויכוחים על פרשנות של תקנון" | האזינו

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ עופר כסיף מחד"ש-תע"ל נאם על בימת הכנסת, והשתמש במילים קשות. בין היתר הוא קרא למרי אזרחי. סגן יו"ר הכנסת ניסים ואטורי שניהל את המליאה באותו זמן עצר אותו והוריד אותו מהמליאה, ובכנסת התעוררה מהומה.

בריאיון ל"מהדורת הבוקר" הוא הסביר לבצלאל קאהן ולדוד חכם מדוע הוא עשה זאת. "קריאה למרי אזרחי זה לא דבר שלא מקובל עליי. הגיע זמן לשיח אחר במדינת ישראל. ביקשתי לדון בסיפור הזה בוועדת האתיקה של הכנסת. אין מצב שבן אדם ידבר כך במליאה, ויהיו שאלות וויכוחים על פרשנות של תקנון, ואני קראתי היטב את התקנון לפני שעליתי לדיון".

ואטורי התייחס למינויו של דודי אמסלם לשר אמש: "הוא מלח הארץ וטוב שהוא הצטרף לממשלה, צריך רק שדנון יצטרף ואז זו תהיה ממשלה מושלמת".

על הפרסום אודות כך שהאמריקנים ביקשו מישראל להאט את הבנייה ביו"ש ולא להרוס בנייה לא חוקית פלסטינית: "אני מציע לאמריקנים שמבטיחים כל הזמן שהם ערבים לביטחוננו, שיבצעו את זה במעשים ולא במילים. הם לפעמים פוגמים בביטחון ישראל במילה אחת. אין לנו קילו מטרים כמו בארה"ב אנחנו מדינה קטנה עם סכנות, וזה הסיוע שאנחנו צריכים מהם. הפלסטינים שומעים דברים כאלה ומקבלים תיאבון, אין עם פלסטיני".

על הרפורמה אמר: "אנחנו לא נעצור את החקיקה של הרפורמה, כל יום פה הוא כמו חודש בגלל ההפרעות של השמאל. אני אפגש שבוע הבא עם הנשיא ואומר לו את זה".

האזינו:

 

 



0 תגובות